FANDOM

USS Constitution.jpg
USS Constitution (CVN-80)
Przynależność: US Navy

Los: Zatopiony. 17 sierpnia 2020.

Niedaleko wysp Lingshan

USS Constitution (CVN-80)- lotniskowiec klasy Gerald R. Ford.

W Crysis było to miejsce ostatniego poziomu. Ze względu na obecność co najmniej dwóch admirałów na pokładzie uznaje się .że mimo iż dwa inne lotniskowce (tzn.USS Maine i USS Lexington) były zaangażowane w operację przeciwko KRLD i siłom obcych, Constitution skutecznie działał jako centrum dowodzenia. Dowódcą okrętu był admirał Morrison. Eskortę lotniskowca stanowiło sześć niszczycieli rakietowych. Pięć z nich zostało zatopionych w obronie lotniskowca. Jeden zatonął gdy statek obcych został zniszczony i stworzył wielkie ,,jacuzzi. Okręt został poważnie uszkodzony w ataku sił Cepidów. Ostatecznie został podzielony na dwie części po upadku statku obcych na pokład.

OpisEdytuj

270px-81.jpg
USS Constitution był mocno uzbrojony. Aktualne specyfikacje dla lotniskowców klasy Gerrard R. Ford (pierwszy ma być zwodowany w 2015r.) wskazują, że Constitution miał ponad 75 samolotów w grupie uderzeniowej składającej się prawie wyłącznie z F-36C Spectre i MV-24 Vulture. Biorąc pod uwagę , że nie ma wzmianki o amfibii można założyć że na lotnskowcu mogła stacjonować grupa wyposażona w czołgi M5 Atlas użyte w ataku na Lingshan. Constitution posiada również ograniczoną liczbę głowic jądrowych.

Okręt posiada wpełni wyposażone laboratorium do modyfikowania i kalibrowania nanokombinezonów oraz prototypów broni(np. Wyrzutnia TAC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki