FANDOM

Data urodzenia Nieznana
Data śmierci Nieznana
Miejsce urodzenia Nieznane
Miejsce śmierci Nieznane
Kolor włosów Nieznany
Kolor oczu Nieznany
Gatunek Nieznany
Wiek Nieznany
Wzrost Nieznany
Przynależność brak

Tara Strickland - porucznik, agentka CIA pracująca pod przykrywką w korporacji C.E.L.L. Jedna z głównych postaci w Crysis 2.

BiografiaEdytuj

Tara jest córką Majora Stricklanda, dowódcy podczas amerykańskiej inwazji na wyspę Lingshan w 2020 roku. Po śmierci ojca, przeszła załamanie nerwowe i uzależniła się od alkoholu oraz narkotyków. Po dyscyplinarnym wyrzuceniu z Navy SEAL, dołączyła do korporacji C.E.L.L . Jak się okazało, jej zachowanie a także dołączenie do korporacji było tylko przykrywką dla operacji CIA.

Równocześnie była to jej prywatna zemsta na korporacji, ponieważ obwiniała Jacoba Hargreve'a za śmierć ojca, ponieważ ten wiedział o obecności obcych na Ziemi i nic z tym nie zrobił.

Wydarzenia z Crysis 2Edytuj

Tara była jednym z głównych dowódców ramienia zbrojnego C.E.L.L. Razem z komendantem Lockhartem starała się dopaść Proroka, którego Lockhart obwiniał o śmierć wielu swoich podwładnych. Tara chciała dostać się do Proroka i razem z nim znaleść i zabić Hargreve'a.

Tarainathan

Tara pod koniec Crysis 2

Tara powstrzymuje Lockharta przed agresją wobiec Alcatraza , gdy ten znajduje się na kołysce. W czasie zamieszania, które wyniknęło z ataku obcych celowo uwalnia Goulda i każe mu uciekać na własną rękę.

Tara uratowała życie Alcatrazowi, kiedy ten był torturowany za pomocą laserów w Pryzmacie. Zabiła pilnujących go żołnierzy i naukowców. Kazała bohaterowi dorwać Hargrevea a sama udała się na poszukiwania Goulda i pozostałych przy życiu Marines.

Razem z resztą udała się do Central Parku, który wyniósł się ponad miasto i załadowała broń biologiczną do nanokombinezonu, aby Alcatraz za jej pomocą zniszczył statek obcych. W końcowym filmiku widać, że razem z Gouldem przeżyła do końca.

WystępowanieEdytuj

Tara Strickland występuje jedynie w Crysis 2.

Postaci w grze Crysis 2
Główne Alcatraz · Prorok · Jacob Hargreave · Nathan Gould · Tara Strickland · Sherman Barclay
Drugoplanowe Chino · Dominic Lockhart · C. Abao · Karl Rash · Edwart Newton

Więcej z Fandomu

Losowa wiki