FANDOM

Data urodzenia Nieznana
Data śmierci Nieznana
Miejsce urodzenia Nieznane
Miejsce śmierci Nieznane
Kolor włosów Nieznany
Kolor oczu Nieznany
Gatunek Nieznany
Wiek Nieznany
Wzrost Nieznany
Przynależność brak
Pułkownik Sherman Barclay - jedna z głównych postaci w Crysis 2. Dowódca wojsk amerykańskich w Nowym Jorku oraz weteran Lingshan. Alcatraz pomaga mu w ewakuacji mieszkańców.

BiografiaEdytuj

Barclay urodził się w Nowym Jorku. Po ukończeniu pełnoletności wstąpił do wojska. W 2020 roku walczył na wyspie Lingshan, był świadkiem śmierci Majora Stricklanda z rąk Cepidów.

Trzy lata później był dowódcą wojsk walczących z obcymi w Nowym Jorku. Od początku wiedział że zwykli żołnierze nie są w stanie pokonać najeźdźców i że obecność wojsk jest bezużyteczna w obecnej sytuacji. Swoje poglądy wyniósł z lekcji w Lingshan, jednak za wszelką cenę chciał wydostać jak najwięcej cywilów z miasta.

CrysisEdytuj

Pomagał wydostać za pomocą VTOL z wyspy Nomada.

Crysis 2Edytuj

Barclayowi powierzono dowództwo nad wojskami amerykańskimi w mieście, zaraz po tym jak Departament Obrony odebrał C.E.L.L trzymanie pieczy nad sytuacją w mieście. Barclay miał za główny cel swojej misji uznać ewakuację cywili z miasta.

Kiedy Alcatraz spotyka go poraz pierwszy, ten kłóci się z Nathanem Gouldem i uważa to że został wypuszczony przez Tarę, za podstęp. Barclay chciał zrealizować zadanie i od razu opuścić miasto. Gould się temu sprzeciwiał. Alcatraz i Barclay współpracowali przy obronie punktów oporu wojsk w mieście i ewakuacji Time Square.

Później Alcatraz zostaje zabrany przez VTOL, którym leci Barclay z Time Square. Ten wcześniej skontaktował się z Gouldem i chciał przetransportować Alcatraza na wyspę Rosevelta, aby ten znalazł Jacoba Hargreve'a.

Później utrzymywał z Alcatrazem kontak radiowy. Poinformował go o planowanym zrzucie na unoszący się nad miastem Central Park w ciągu 20 minut bomby atomowej. Do akcji nie doszło, ponieważ Alcatraz zniszczył bazę Cepidów. Barclay najprawdopodobniej przeżył bitwę.

CiekawostkiEdytuj

WystępowanieEdytuj

Sherman Barclay występuje w Crysis oraz Crysis 2.

Postaci w grze Crysis
KPA Pułkownik Lee · Generał Kyong
Inni Edward Jones
Drużyna Raptor Aztec · Jester · Nomad · Prorok · Psycho
Drużyna Eagle Bandyta · Niedźwiedź · Niebieski pies · Ciacho · Leniwy Duńczyk
Drużyna naukowa Martin Badowski · Dr. Rosenthal · Helena Rosenthal · Zakładnik
Armia USA Admirał Morrison · Major Strickland · Sean O'Neill · Emerson · Joseph Gillespie · Sherman Barclay

Postaci w grze Crysis 2
Główne Alcatraz · Prorok · Jacob Hargreave · Nathan Gould · Tara Strickland · Sherman Barclay
Drugoplanowe Chino · Dominic Lockhart · C. Abao · Karl Rash · Edwart Newton

Więcej z Fandomu

Losowa wiki