FANDOM

Data urodzenia Nieznana
Data śmierci Nieznana
Miejsce urodzenia Nieznane
Miejsce śmierci Nieznane
Kolor włosów Nieznany
Kolor oczu Nieznany
Gatunek Nieznany
Wiek Nieznany
Wzrost Nieznany
Przynależność brak

Dr Nathan Gould - jedna z głównych postaci w Crysis 2. Prowadzi Alcatraza i doradza mu przez znaczną część gry.

BiografiaEdytuj

Nathan jest wnukiem Walter'a Gould'a, przyjaciela Jacoba Hargreve'a oraz Karl'a Rasha. Razem z Prorokiem badał sprawę obcych w Nowym Jorku.

Crysis 2Edytuj

W wyniku pomocy Prorokowi, Nathan stał się celem komórki zbrojnej CryNet Systems, C.E.L.L.. Gdy wtargnęli do jego mieszkania, ten został uratowany przez Alcatraza. Razem odkryli, że nanokombinezon jest czymś więcej niż zwykłym pancerzem. To broń biologiczna zyskująca coraz to szersze umiejętności poprzez analizę obcego DNA. Gdy dostali się do siedziby C.E.L.L. aby skorzystać ze specjalnego krzesła zostali złapani przez Dominica Lockharta i Tarę Strickland.

Gould został wypuszczony przez Tarę. To zastanawiało por. Barclay'a, u którego się pojawił. Błagał go aby mógł zostać w mieście i pomóc w ewakuacji cywili. Barclay odmówił i przydzielił go do pociągu pod eskortą Chino. Niestety pociąg nie opuścił miasta, został zaatakowany przez Cepidów. Gould wrócił do miasta i razem z Tarą i Chino przystąpili do poszukiwań Alcatraza. Wtedy to z ziemi zaczął wyłaniać się statek obcych.

Ostatni raz widziano go z Tarą w mieście, podczas ewakuacji cywilów.

WystępowanieEdytuj

Nathan Gould występuje w Crysis 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki