FANDOM

300px-HMLTV-998 Bulldog.png
LTV - lekko opancerzony pojazd wykorzystywany przez wojska KPA i USMC. Są podstawowym źródłem transportu w Crysis i Crysis Warhead.

WyglądEdytuj

LTV bardzo przypominają HUMVEE z zamontowanymi wieżyczkami. Pojazdy KPA mają kamuflaż jasnobrązowy a amerykańskie zielony. Amerykańskie LTV posiadają plandekę zakrywającą pasażerów a koreańskie nie. Niektóre amerykańskie mają zamontowane minigun i mają więcej siedzień.

UzbrojenieEdytuj

LTV jest wyposażony w standardowy karabin maszynowy umieszczony na dachu. Karabin nie jest dość dokładny. Należy strzelać w krókich szybkich seriach ponieważ karabin szybko się przegrzewa. Czas odnawiania po przegrzaniu jest bardzo długi. Gdy pojazd jest w ruchu karabin jest bardzo niedokładny.

ZaletyEdytuj

LTV są bardzo szybkie i pomagają graczowi przemieszczać się z miejsca na miejsce. Karabin maszynowy zabija wrogów bardzo szybko.

WadyEdytuj

LTV niema ochrony pasażerów przez co łatwo mogą oni zginąć. Bardzo łatwo zniszczyć LTV strzelając w zbiornik paliwa umieszczony obok koła zapasowego. LTV osiąga standardową prędkość 40 mil na godzinę.

CiekawostkiEdytuj

  • Koreańskie LTV nazywają sie 2B Staff Car a amerykańskie HMLTV-998 Bulldog. Oznacza to że są to inne pojazdy ale mimo to wyglądają tak samo.

WystępowanieEdytuj

LTV występuje jedynie w Crysis oraz Crysis Warhead.

GaleriaEdytuj

WystępowanieEdytuj

LTV występują jedynie w Crysis oraz Crysis: Warhead.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki