FANDOM

300px-Civilian Car
Cywilne samochody
- są to zwykłe samochody używane przez cywilów na Lingshan.

WyglądEdytuj

Cywile samochody to pick-upy w różnych kolorach. Występują również specjalne wersje policyjne.

ZaletyEdytuj

Pick-upy są bardzo popularnym źródłem transportu. Jeśli niema innego transportu zawsze jest cywilny samochód. Fakt że nie posiada koloru żadnej frakcji ułatwia infiltrowanie terenów wroga.

WadyEdytuj

Pick-upy są bardzo mało wytrzymałe. Możne je zniszczyć ostrzałem,wybuchem czy nawet udrzeniem w inny obiekt.

ZastosowanieEdytuj

W singleplayerze pojawiają się w prawie każdej wiosce pod okupacją KPA. Mimo ż KPA nigdy nie korzysta z pick-upów wykorzystując pojazdy LTV. Dlatego że pick-upy nie posiadają uzbrojenia i są znacznie słabiej opancerzone. Samochody osiągają około 40 mil na godzinę.

W multiplayerze pojawiają się w różnych miejscach podobnie jak w singlu. Są bardzo łatwe do znalezienia i często wykorzystywane do transportu żołnierzy na linię frontu. Mogą być też wykorzystywane do infiltracji na tyłach gdyż nie posiadają koloru żadnej frakcji.

CiekawostkiEdytuj

  • Pick-upy przypominają Chevrolety S-10 a wraki pojazdów rozsiane po wyspie Volkswageny Golfy II.

WystępowanieEdytuj

Samochody cywilne występują jedynie w Crysis oraz Crysis: Warhead.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki