FANDOM

C warhed.jpg

Crysis Warhead

Crysis Warhead - jest kolejną odsłoną serii Crysis. Nie jest to ani sequel lub prequel żadnej z części z gry. Raczej dopełnienie fabuły pierwszej części. Gracz wciela sie w sierżanta Michaela Sykes'a, znany jako "Psycho". Pomagał on Nomadowi i walczył na wyspie Lingshan w grze Crysis. Gra ta opowiada o walkach na Lingshan z jego perspektywy.

FabułaEdytuj

Crysis Warhead odbywa sie w tym samym czasie co podstawowy Crysis. Gra rozpoczyna sie od odłączenia się Psychola od Nomada po wspólnym ataku na port Korei Północnej. Sierżant Michael Sykes jest świadkiem bombardowania północnokoreańskich okrętów przez samoloty marynarki wojennej USA.

Psycho dołącza do konwoju wojsk amerykańskich jadących ze sprzętem przez wyspę. Ten zostaje zniszczony i on, oraz pozostali przy życiu żołnierze muszą wydostać się z wyspy.

ZmianyEdytuj

System gry nie uległ zmianie od czasu Crysis. Gra jest samodzielnym dodatkiem na tym samym silniku. Prezentuje wydarzenia zawarte w pierwszej części gry z innej perspektywy. Do gry dodano również kilka nowych broni.

W grze zostały zaaplikowane nowe typy broni:

  • AY-69 - szybkostrzelny karabinek wzorowany na H&K MP7. Jest dostępny w obozach KPA tak często, jak FY71.
  • FGL-40 - automatyczny granatnik. Używa zarówno granatów odłamkowych, jak i nanozakłócających opisanych poniżej. Działa w dwóch trybach: detonacja przy kontakcie lub detonacja zdalna.
  • Granaty nanozakłócające - znane także jako granaty EMP. Wywołują elektro-magnetyczny impuls, który uszkadza na krótki czas nanokombinezon gracza bądź wroga.
  • Działo plazmowe PAX - prototypowa broń USA używana w ostatniej misji. Wystrzeliwuje ona ładunek plazmy, który w wypadku uderzenia w cel skupia na nim swoją energię, potem podgrzewa się bardzo szybko i tworzy się eksplozja. Zazwyczaj po jednym strzale cel (najczęściej kosmita) jest martwy.

Linki zewnętrzneEdytuj

Oficjalna strona gry

Więcej z Fandomu

Losowa wiki