FANDOM

Clarence Strickland - major USMC. Dowódca wojsk amerykańskich w trakcie inwazji na wyspę Lingshan. Ojciec Tary Strickland.
Strickland.jpg

BiografiaEdytuj

Był dowódcą wszystkich operacji naziemnych przeprowadzanych przez jednostki USMC na wyspie Lingshan. Jednym z jego najlepszych ludzi był Nomad. Zginął w trakcie walk z Cepidami odznaczając się dużym poświęceniem.

CrysisEdytuj

Po tym jak Prorok został uprowadzony przez obcych, Strickland przekazywał cele misji Drużynie Raptor oraz zapewnia jej strategiczne wsparcie z USS Constitution. Kiedy dochodzi do inwazji lądowej z udziałem piechoty morskiej, jego siły starały się odbić z rąk koreańczyków amerykańskich naukowców.

Po tym jak część wyspy została zamrożona przez przebudzających się obcych z rozbitego statku, Strickland nadzoruje ewakuację sił amerykańskich z wyspy. Po tym jak VTOL mający ewakuować Helenę Rosenthal został zestrzelony, każe ją ewakuować Prorokowi i Nomadowi.

Kiedy ostatni VTOL przybył do miejsca ewakuacji, wsiadł do LTV aby odwrócić od niego uwagę Cepida Łowcy. Został zabity od wybuchu LTV zmiażdżonego przez obcego.

OsobowośćEdytuj

Strickland to oddany i lojalny żołnierz. Wymaga od siebie tego co najlepsze oraz od podlegających mu żołnierzy. Obecność sił wroga uważa tylko za wyzwanie, z którym trzeba się zmierzyć. Kiedy ktoś mówi że jest on bez duszy i lekceważy życie swoich żołnierzy, ten popada w złość.

W rzeczywistości działał roztropnie i starał się udzielać wsparcia wszelkimi dostępnymi środkami. W przeciwieństwie do Admirała Morrisona, nie ceni w członkach Delta Force tylko nanokombinezonów, ale też elastyczność oraz inicjatywę. Podczas gdy wielu oficerów traktuje starcia jak robotę, to Strickland pragnie wykorzystać w pełni swoje umiejętności aby poświęcić życie jak najmniejszej liczby żołnierzy.

Nie zmuszał swoich ludzi do niczego. Udowodnił swoją odwagę i zdolność do poświęceń tym, że wsiadł do LTV, kiedy ostatni VTOL odlatujący z wyspy został zaatakowany przez ogromnego obcego, odwrócił jego uwagę poświęcając przy okazji swoje życie.

WystępowanieEdytuj

Major Strickland występuje jedynie w Crysis.

Postaci w grze Crysis
KPA Pułkownik Lee · Generał Kyong
Inni Edward Jones
Drużyna Raptor Aztec · Jester · Nomad · Prorok · Psycho
Drużyna Eagle Bandyta · Niedźwiedź · Niebieski pies · Ciacho · Leniwy Duńczyk
Drużyna naukowa Martin Badowski · Dr. Rosenthal · Helena Rosenthal · Zakładnik
Armia USA Admirał Morrison · Major Strickland · Sean O'Neill · Emerson · Joseph Gillespie · Sherman Barclay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki