FANDOM

,,Jeśli mam ci podać przykład organizmu idealnego, to Cepidy są takim organizmem.''Edytuj

Ceph - rasa obcych niewiadomego pochodzenia. Przybyli na Ziemię dawno temu i osiedlili się na niej, po czym z niewiadomych przyczyn ją opuścili. Po tysiącach lat wrócili, ale w międzyczasie pojawili się ludzie i to oni stali się dominującym gatunkiem. Cepidom się nie spodobało, że ich starą rezydencję opanowały szkodniki (ludzie). Przy pomocy zaawansowanej technologii przystosowali się na nowo do ziemskich warunków i rozpoczęli inwazję oraz eksterminację ludzkości. Pierwsze odnotowane spotkanie z obcymi miało miejsce w Ling Shan, kiedy USA przeprowadzało dyskretny atak na wyspę i Koreańczyków na niej stacjonujących. Agresor został pokonany, a jego statek inwazyjny zniszczony. Następne spotkanie miało miejsce w Nowym Jorku. Zdolności przystosowawcze pozwoliły najeźdźcom dostosować się do aktualnie przeprowadzanego ataku.Ziemianie znowu odparli oponenta, tym razem przejmując część technologii obcych. Ostatnim atakiem była pełna inwazja na całą planetę, dowodzona przez Cepida Alfa - najpotężniejszego i najbardziej inteligentnego obcego. Agresja nie udała się, ponieważ bohater ludzkości - Alcatrtaz/Prorok zabił Cepida Alfa i zniszczył statek-matkę oraz całą flotę Cepidów.

Cepidzi - istoty o półprzezroczystych, jasnopomarańczowych ciałach. Noszą lekkie i wytrzymałe egzoszkielety przytwierdzone do skóry. Głowę chroni równie wytrzymała osłona. Cepidzi porozumiewają się metalicznymi i przedłużonymi warknięciami i skrzekotami. Posługują się bronią energetyczną. Mobilne oddziały preferują walkę dystansową oraz atakowanie z flanek, lecz gdy sytuacja tego wymaga, potrafią użyć swoich egzoszkieletowych ostrzy i zatrzymać każdego kto się zbliży. Ich delikatne ciało wrażliwe jest na wszelkiego rodzaju obrażenia. Najbardziej podatne są na broń elektryczną i dźwiękową.

Cepid Żołnierz - Obcy uzbrojony w niezbyt ciężki i niezwykle wytrzymały pancerz. Dzięki swojemu wzrostowi około 2m, dużej mobilności oraz wbudowanemu MOAC'owi góruje nad zwykłymi żołnierzami, sprawiając niemałe kłopoty na polu walki samemu Alcatrazowi. Ich silniejsza wersja ma wbudowaną tarczę ochronną, zatrzymującą większość obrażeń.

Cepid dewastator - Najpotężniejszy i najbardziej wytrzymały z obcych. Ma około 3m wysokości. Na jednym z ramion trzyma potężne działko miotające rakietami zdolne położyć na ziemię każdego w ułamku sekundy, natomiast na drugim ramieniu zamontowany jest karabin maszynowy.

Cepid Stalker - Jego ultra lekki egzoszkielet nadaje mu niezwykle dużą zwinność i skoczność. Stalkerowi do ataku w zupełności wystarczają krótkie noże zamieszczone na końcach ich mechanicznych ramion, którymi potrafią zadać niejedno krytyczne obrażenie.

Cepid strażnik - Zaawansowany członek piechoty Cepidów. Jest mieszanką każdej z klas: wytrwały i silny jak Dewastator oraz zwinny niczym Stalker. Z wyglądu diametralnie różni się od reszty. Błyszczący egzoszkielet został zamieniony na czarny pancerz dający mu możliwość niewidzialności, podobnie jak nanoskafander Alcatraza. Jego głównym zadaniem jest obrona ważnych punktów i instalacji zabudowań Cepidów.

Cepid kleszcz - Niewielki owad-robot, używany przed Cepidów do rozpuszczania i transportu szczątek ludzkich w celu zminimalizowania ich wpływu na broń biologiczną. Dzięki zamocowanej na czubku głowy igle, wstrzykuje pod skórę zmarłego enzymy zamieniające zwłoki w płyn, zbierany później przez nie do specjalnego zbiornika, zamocowanego na odwłoku.

Cepid pulsar - Ogromny, masywny dron, uzbrojony w potężną broń emitującą dźwiękowe fale uderzeniowe. Posiada ponad 5m wysokości i trzy niezależne od siebie nogi, podtrzymujące korpus oraz zamontowany w nim rdzeń energetyczny. Jest bardzo dobrze opancerzony, dzięki czemu jest wstanie skutecznie odpierać ataki wroga przez bardzo długi okres czasu.

Cepid geniusz- Dowódca bojowy Cepidów. Ma ok. 2-3m, niezwykle potężny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki